Girstaholmarna

Idag blir tredje dagen jag åker till ön, finns det något bättre än sol, båt och strand? Nej jag tror inte det.. 


//BEACH


1 Anonym:

skriven

Kan man köpa drömfångare av dig? :)

Svar: Ja det kan du, kolla Instagram @ mindromfangare
HANNABEACH

2 Erik :

skriven

Jag ska göra en inspiration sida för både tjejer och killar den ska heta Sveriges bästa kroppar och jag undrar om du vill va med på den? :) som en tjej inspiration :)

Svar: Jaha vad roligt, tack men jag avstår!
HANNABEACH

3 Anonym:

skriven

Har ni vuxen träningar för killar med eller ä de bara tjejer?

Svar: Hej! Ja vi har för killar med men jag tror inte att vuxenträningen kommer att starta förän till våren. Har fullt upp nu i höst tyvärr
HANNABEACH

4 Sanna :

skriven

Använder du kosttillskott? Eller några slags tabletter eller ja nånting över huvudtaget ? :) blogga oftare jag älskar din blogg :)

Svar: Hej! Jag använder inga kosttillskott eller tabletter. Eller.. Jag kan använda lite protein i smoothie :) jag ska börja blogga igen, väntar på min dator
HANNABEACH

Kommentera här: